niedziela, 1 stycznia 2017

new year, 365 new chances

Wiele osób podsumowuje w postach swoje wzloty i upadki, szczęścia i nie szczęścia
Ja tego nie zrobię. Dlaczego? Bo nie jestem całkiem 
zadowolona z tego roku- zarówno lalkowo, jak i prywatnie. 
Nie zrobiłam niczego szczególnego, nie osiągnęłam jeszcze tego,
 co osiągnąć chcę, nie odniosłam wielkich sukcesów, a i bloga zaniedbałam.
 W dodatku zmieniłam szkołę, czego teraz bardzo, bardzo żałuję- kto wie,
 czy znowu jej nie zmienię. Nie poznałam zbyt wielu ludzi w tym roku, a wcześniej
 dość często zawierałam nowe znajomości. W tym wiele straciłam. Wielu ludzi
 ode mnie odeszło, no cóż. Nic w życiu nie jest trwałe.
 Z dobrych rzeczy mogę 
wymienić może to, że zrobiłam sobie tatuaż, wyznaczyłam cele. Ten rok 
pokazał, na kim mogę polegać, a kto był tylko na chwilę. Komu naprawdę
 na mnie zależy, a kto tylko chciał wykorzystać moje dobre serce i pomoc,
 a potem odejść, zamieniając słowo
 "dziękuję", na "odwal się". Tak, ludzie są okropni.

Ale nie wrzucam wszystkich do jednego worka. Są i tacy, dla których warto być :).
Lalkowo nie jestem z siebie dumna, jednakże obiecuję dbać bardziej
 o bloga i moje małe dyńki. Na ten rok planuję zakup 
dwóch-a może i trzech, jeśli szczęście dopisze- lalek.
Chcę realizować swoje cele, być bardziej systematyczna, pracowita, zorganizowana.
 Chcę myśleć bardziej pozytywnie. Chcę zdobywać nowe umiejętności i stawać się 
 coraz lepszą w tych, które już posiadam.
 Chcę sama dla siebie sprawić, by w następnego sylwestra,
 zamiast mówić " i tak ten rok był nieszczególny", móc powiedzieć
 "jestem z siebie dumna". No i sprawić sobie kolejny piercing! :D .
Pisanie tutaj i dzielenie się lalkową pasją sprawia mi wielką 
 radość. Chcę się tego trzymać. :)

 I tym optymistycznym akcentem kończę notkę, w której trochę się rozpisałam.
  Żeby nie był to post zawierający jedynie moją paplaninę, łapcie Sue na osłodzenie;

SZCZĘŚLIWEGO NOWEGO ROKU WSZYSTKIM!!!




Ps. Już zabrałam się za zmiany na lepsze- zmieniłam
nagłówek- pierwszy raz stworzyłam sama nagłówek! :)
Jak wam się podoba? Czekam na wasze opinie ! ^^


14 komentarzy:

  1. Bardzo zaszczytne cele <3 Trzymam kciuki zeby wszystko udalo sie zrealizowac :) Szczesliwego Nowego Roku!

    Lalunia cudowna <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Życzę wytrwałości w dążeniu do celów!
    Tak, niektórzy ludzie są okropni, dlatego ja rzadko wychodzę z domu, szkoła się nie liczy.
    Pozdrawiam^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Dla mnie również 2016 nie był rewelacyjny, zwłaszcza jeżeli chodzi o relacje. Co do lalek - jak pewnie wiesz, czekam na kogoś. I już teraz planuję kolejnego lokatora. xD Przeurocza ta młoda dama. ♥ Życzę Ci aby 2017 był dla Ciebie lepszy! :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Weh, i nie skomentowałam nagłówka! Bardzo ładnie Ci wyszedł. Pasuje do reszty. :3

      Usuń
    2. Dziękuję bardzo! ^^ Cieszę się, bo nigdy wcześniej nic takiego nie robiłam :D

      Usuń
  4. Powodzenia w dążenia do celów. ♥ Śliczna lala ♥♥♥ Pozdrawiam I Lalkowego Nowego Roku! ♥ :D

    OdpowiedzUsuń
  5. podziwiam w kwestii nagłówka - zwłaszcza,
    że ładniutkie lale zaprezentowałaś w nim :)))

    a że ja potrzebuję pomocy Córy przy
    blogach - więc szacun do sześcianu!

    powodzenia na każdy dzień roku życzę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o jejku, dziękuję, na prawdę, bo uważam, że w takich rzeczach jestem beznadziejna XD dziękuję i również :)

      Usuń
  6. Nagłówek pierwsza klasa, w przeciwieństwie do mojego to jest po prostu idealny :).
    Dosyć późno, ale... Również życzę Szczęśliwego Nowego Roku! (w sumie marzec to jeszcze wcześnie xD) Niech będzie lepszy niż ten poprzedni ;).
    Przy okazji, nominowałam Cię do Liebster Award, ponieważ bardzo często z chęcią wchodzę na Twojego bloga i bardzo lubię Twoje lalki - są takie słodkie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nominowałam Cię do Liebster Award :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Nagłówek jest super! Mój ulubiony model- dal Tezca, och i ach!

    OdpowiedzUsuń