piątek, 6 czerwca 2014

KAMEHAMEHA!!!!


Witajcie ^-^ / Hello ^-^

Jak zapewne zauważyliście, zmieniłam wygląd bloga.^-^
Chciałam, by wyglądało jak połączenie Cukra z Misaki,
więc wpadłam na to, że idealny byłby pastel goth.
Przyznam szczerze, że trochę czasu spędziłam dopracowując go. c:
Za chwilkę wezmę się też do aktualizowania zakładki 
" my piece of plastic " , muszę też pomyśleć nad nowym nagłówkiem. c;
Jak widzicie adres bloga też się zmienił :). 
Przy okazji odkryłam, że do cukierka bardzo pasuję imię 
Sue, i chyba jednak takie otrzyma -w-
co myślicie? ^^

Teraz fotostory :).

~

As you may saw, I change blog look- I wanted it to look like 
complication of sugar and Misaki, and I thing pastel goth 
is perfect for that. Honestly, I spend
some time when making blog to look better. c:
For a while im gonna update the page"my piece of plastic", I must
think about headline too. c; As you see, I changed blog adress :).
By the way I decided that name Sue is better for 
my sugar,what do you think? ^^

Now its time to fotostory :).






- Hee..? Gdzie ja znów jestem..? 
Gdzie pobiegł królik..?

- Huuh..? Where I am again..?
Where the rabbit ran..?


Obudź się, Alicjo. To nie kraina czarów!
Przysnęło Ci się zn..

Wake up, Alice. Its not wonderland!
You fall asleep ag...


S: P-PANI JEST TAKA...

S: MISS IS SO...


S: KAŁAII !!! *~*
R: Ee, kobietoo, gdzie z tymi rencami!
JESTEM FAC..!

S: KAWAIII !!! *~*
R: Uuh,woman, leave me, IM A MA..!


KAAMEE...


T-TO NIE TAK JAK MYŚLISZ !!

I-ITS NOT LIKE YOU THINK !!


HAAAMEEEE...



WSZYSTKO CI WYJAŚNIĘ !!!

I CAN EXPLAIN YOU EVERYTHING !!!



HAAAAAAAA !!!!!!!!!!!!!!

~ ~ ~ ~ ~ 

biedny Rin :c / poor Rin :c

arigatoo gozaimasu v.v




5 komentarzy:

  1. Ogarnij Misaki bo ona go zabije xD
    Tak poza tym, to mi sie mobilny wygląd nie zmienił :c
    Sue jest genialna <3
    Fotosztory takie brutalne *.* <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Nieobliczalna Misaki xD
    Twoje historyjki poprawiają humor :D

    happyhappy-doll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. :D świetne story ;D dzięki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Rin jest uroczy *.*, tak jak cała twoja gromadka <3

    OdpowiedzUsuń