poniedziałek, 7 października 2013

Misaki's birthday. / Urodziny Misaki.


Two weeks ago, Misaki have birthday- but 
I totally forget about that >. <
YEAH, IM A BAD OWNER :(
So.. late "happy birthday" for her. ;x
Photos is dont soo good, and dont very bad . 
pictures taken while collecting mushrooms ^^

Dwa tygodnie temu Misaki miała urodziny- ale
kompletnie o tym zapomniałam >. <
TAK, JESTEM ZŁĄ WŁAŚCICIELKĄ :(
Więc.. spóźnione " Wszystkiego najlepszego" 
dla niej. ;x
Zdjęcia nie są jakieś dobre, ale też nie bardzo złe.
zdjęcia robione przy zbieraniu grzybów ^^











Mushrooms <3.

A tyle grzybków udało mi się zebrać :3



Oraz obowiązkowo sabojeba na grzybach ;_;
Mendatory picture from hand ;_;




Miłego dnia! ^.^
have a nice day! ^.^



ps. Przepraszam, że tak rzadko
tu pisuję, ale naprawdę brakuje mi czasu ;c

9 komentarzy:

  1. Wszystkiego nak! ;3 Śliczne zdjęcia ^.^

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkiego najlepszego dla Misaki! *.*
    ____________________________
    http://qkajusia-pullip.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkiego najlepszego! <3 Aha, tak przy okazji. Gdzie zamawiasz te laleczki, lub jak one się nazywają. Już od tygodnia odwiedzam blogi o tych laleczkach, i nigdzie nie widziałam informacji gdzie mogę kupić. Z góry dziękuję za odpowiedź ;3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możesz kupić na: pullipstyle.com, ebay.com. I to sa pullipy, "laleczki" kolekcjonerskie, tuutum.

      Usuń
  4. Misaki jest teraz taka śliczna :3 Oooo ja kocham zbierać grzyby mam w domu chyba identyczny koszyk xD

    OdpowiedzUsuń
  5. Misaki jest naprawdę cudowna :D No cóż, brak czasu rozumiem. A na grzyby sama się chętnie wybiorę, jak tylko znajdę chwilę (szkoda tylko, że z tym to już ciężej -.-)
    Wszystkiego Najlepszego dla Twojej Panny! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Spełnienia marzeń (przecież można życzyć tego lalce, prawda?)! <3

    OdpowiedzUsuń